poniedziałek, 30 lipca 2012

Rozdział 37

Po chwili wszyscy się uspokoiliśmy .
-Chcielibyśmy wam coś powiedzieć - oznajmił Lou .
-Słuchamy- poprosiła Maya , a oni stanęli na przeciwko nas i patrzyli się jak na ostatnie cudy świata .
-Noo...mieliście coś powiedzieć .
-A no tak . Chcieliśmy się zapytać czy .... może chciałybyście polecieć z nami do Ameryki .
I w tym momencie to my gapiłyśmy się TAK na nich .
-To jak ? Zgadzacie się ?
-No , ale przecież my mamy zaraz szkołę .
-Tak wiemy , wrócicie po tygodniu.
-To jak ? Zgadzacie się ?
-Jeżeli tak ma być ... to tak zgadzamy się .
Chłopcy odetchnęli z ulgą .
-A właśnie . Chciałem jeszcze wam powiedzieć , że pojutrze z Nicole wylatujemy na urodziny mojej siostry - powiedział Lou , a Nicole spojrzała na niego zdziwiona , a zarazem przestraszona .
-Co ? Czyli ... czyli ja ... czyli ja będę musiała poznać twoją rodzinę .
-Tak .
-Ale nie ... nie ma mowy !
-Co ? Dlaczego ?
-Przecież oni mnie nie polubią .
-Kochanie ,  jak mają nie polubić tak wspaniałej dziewczyny jak ty ?
-No ... ja ...
-Nicole , nie masz się czym stresować . Jego mama jest naprawdę fajna - powiedział Niall , który choć na chwilę oderwał się od telewizora i chipsów .
Usiedliśmy przed telewizorem i zaczęliśmy oglądać kreskówki . Nagle bardzo zachciało mi się spać . Bez zastanowienia poszłam do pokoju , położyłam się do łóżka i zasnęłam . Obudziły mnie śmiechy i głośna muzyka . Przeciągnęłam się , spojrzałam na zegarek - 22 . 34 . Zdziwiło mnie , że nikt nie wpadł na to , żeby mnie obudzić . Wygramoliłam się z łóżka i zeszłam na dół , a tam trwało PARTY HARD . Wszyscy poubierani w stroje kąpielowe i kąpielówki kąpali się w basenie . Byli już nachlani w cztery dupki - wszyscy oprócz mnie i Liama . Podeszłam do niego .
-Co tutaj się dzieje ?
-Nie wiem , ale już mam ich dość.
Zaczęłam się śmiać . Po chwili dopiero zorientowałam się , że nie ma Mikea . Rozejrzałam się dookoła i ruszyłam w stronę jego pokoju .Zapukałam raz ... nic . Zapukałam drugi raz ... nic . W końcu nie wytrzymałam i wbiegłam do jego pokoju . To co tam zobaczyłam zdziwiło mnie , zabolało i przestraszyło . Pierwszy raz widziałam mojego brata w takim stanie . Wszędzie mnóstwo porozrzucanych butelek po piwie , tabletki i porozwalane meble i ciuchy . Chłopak siedział na podłodze oparty o łóżku . Podeszłam do niego i spojrzałam na jego nadgarstek . Był cały zakrwawiony , a obok leżała żyletka . Wszystko było jasne .
-MIKE ! - krzyknęłam po czym podbiegłam do niego i zaczęłam płakać . Nie znosiłam takich widoków . Nienawidziłam kiedy ktoś kogo kocham robił sobie krzywdę , od razu wpadałam w panikę . Chłopak trząsł się jak małe dziecko- Co ty robisz ? Jak mogłeś mi to zrobić ?!
-Spieprzaj stąd ! Słyszałaś ? Mam już ciebie dosyć ! Wynocha - krzyczał .
Patrzyłam na niego zdezorientowana . Moje oczy nachodziły łzami . Patrzyłam raz na jego zakrwawiony nadgarstek , raz na niego .
-Chcę ci pomóc !
-W dupie mam twoją pomoc !
Próbowałam spojrzeć w jego podpuchnięte oczy , ale on uciekał wzrokiem . Ujęłam jego dłoń , ale on natychmiastowo ją zabrał .
-Powiedziałem coś ! Spierdzielaj ! Głucha jesteś ? Po co tu przylazłaś , żeby udawać jaka to z ciebie idealna siostrzyczka ?! Jak się troszczysz ? Czy może będziesz prawiła mi kazanie na temat tego jak się teraz beznadziejnie zachowuje ? Wyjdź stąd .
Patrzyłam na niego jeszcze bardziej zdziwiona , po moich polikach zaczęły spływać łzy . Mój brat - Mike Sparks - pierwszy raz widziałam go w takim wstanie . Nie wiedziałam o co tak naprawdę mu chodzi .
-Uspokój się - powiedziałam spokojnie , a on w tym momencie wybuchnął płaczem 5-latka - Powiedz mi co się stało .
-WYJDŹ ! To wszystko przez ciebie ! To przez ciebie mam tak beznadziejne życie ! Myślisz , że jesteś pępkiem świata . Wszystko się kręci wokół ciebie . Jesteś dla mnie nikim !
Ostatni raz na niego spojrzałam , wstałam , odwróciłam się ... chciałam coś jeszcze powiedzieć , ale sobie darowałam .  Chwyciłam klamkę i chciałam już wychodzić , ale usłyszałam cichutkie wołanie brata :
-Nina , poczekaj ... to nie tak .


_________________________________________________________________________
Proszę . Wiecie ? Ten rozdział jest beznadziejny xd Nic konkretnego . Mydlenie oczu przez kilka minut :D No ale nie wiem może tylko ja mam takie wrażenie . Komentujcie . Kocham was bardzo mocno ;*


11 komentarzy:

  1. Super, błagam Cię dodawaj częściej ;/:(
    bo ja tu nie mam co czytać, proszę cię *
    zaiste rozdziały, ale fajnie by było gdyby były dłuższe troszeczkę ;)
    kocham Cię Nino <3333 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest beznadziejny :D dlaczego tak sądzisz ?
    jest super :********

    tylko dlaczego przerwałaś w takim momencie. no plis daj następny jak najszybciej ja muszę wiedzieć co się dalej stanie. :D

    czekam na nexta :P i też cię kocham tak samo jak to opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne opowiadanie : ) Ładnie piszesz , gratuluje takiego talentu ; P
    http://danceintherain1d.blogspot.com/ - Byłabym wdzięczna gdybyś weszła i zostawiła komentarz < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle, ale się z Mike'iem porobiło... No ale może jakoś to sobie wytłumaczą ;) Dziewczyno, rozdział jest świetny, dodawaj szybko następny ;d !

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow , ciekawe o co dla Mike chodzi ! :O.
    czekam . :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieje się:D Strasznie namieszało im się w życiu :D Czekam aż się ustabilizuje<3
    Zapraszam na :http://muzykaoznaczaciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest booooskie . W kilka godzin przeczytałam WSZYSTKOO ! Dawaj kolejny plissss . !
    Mam nadzieje że opowiadanie będzie z happy endem :D
    Gratuluje talentu, i naprawde to jest extra .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na swojego bloga o 1D, może się zainteresujesz ;)
    http://love-story-1d.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże to jest ŚWIETNE !!
    tak bardzo chciałabym umieć pisać jak ty ale średnio mi to wychodzi :( rozdział jest genialny, zresztą który napisany twoją rękę nie jest ? Robi się bardzo ciekawie i z zapartym tchem czekam na następny :D
    Zapraszam do mnie- http://one-direction-mydream.blogspot.com/2012/07/rozdzia-12.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ! : D Dodawaj ,dodawaj w 2 godziny przeczytałam wszystkie rozdziały tak mnie wciągnęło . Jesteś świetna nie marnuj tego talentu tylko pisz ! :*

    OdpowiedzUsuń