sobota, 23 lutego 2013

Rozdział 73 / Epilog

*Dwa lata później*
Kolejny , letni , ciepły dzień . Siedziałam w swoim pokoju i wyglądałam za okno . Relaksowałam się ciszą i spokojem - w tym domu to rzadkość . Zawsze panuje w nim harmider . Wszyscy biegają jak opętani potykając się o siebie , w salonie leżą porozrzucane zabawki Zendayi , na które kiedy się przez przypadek usiądzie wydają dziwny dźwięk . Wzięłam kolejny łyk kawy i delikatnie się uśmiechnęłam . Moje życie się zmieniło ... diametralnie się zmieniło . Nie jestem już nastolatką , a 23-letnią kobietą studiującą dziennikarstwo . Pomimo tego , że wszyscy jesteśmy już dorośli , mamy poważne związki to nadal , gdzieś w sercu  jesteśmy tymi samymi nienormalnymi nastolatkami , którzy wożą się taczkami po polu . Czasem , kiedy w tym zabieganym życiu mamy wolną chwilę zachowujemy się tak jak kiedyś , tak jak wtedy kiedy się poznaliśmy . Rozejrzałam się po pokoju , który od dwóch lat nie zmienił się ani trochę i chwyciłam do ręki zdjęcie mojej mamy . Ona zawsze mi towarzyszy , jest przy mnie zawsze i wszędzie . To dzięki niej osiągnęłam to co osiągnęłam . To dzięki niej dostałam się na studia dziennikarskie - to dzięki temu , że czuwa  nade mną z góry . Gdyby nie ona nie poznałabym dziewczyn , chłopaków , a przede wszystkim osoby , która daje mi najwięcej szczęścia - Harry`ego . Nigdy nie zapomnę dnia , w którym zawołała mnie i zapytała 'Chcesz pojechać do Londynu?' . Jak ja mogłam wtedy wyrazić sprzeciw , pomyślałam . Ponownie spojrzałam na zdjęcie .
-Dziękuję mamo - wyszeptałam cicho .
Odstawiłam zdjęcie na jego honorowe zdjęcie i wzięłam kolejny łyk kawy . Byłam jeszcze młoda , nie wiedziałam co mnie czeka w życiu . Wiedziałam , że nie zawsze będzie usłane różami i nie raz zatęsknię za beztroskim dzieciństwem , jednak wiedziałam jedno . Wiedziałam , że chcę być z Harrym do końca . Byłam pewna , że pokonamy wszystkie przeciwności lotu . Byliśmy zgranym duetem , przekonałam się o tym . Przyjrzałam się zielonym wielkiemu dębowi stojącemu w ogrodzie . Uwielbiałam na niego patrzeć . Zawsze mnie uspokajał i odprężał . Szczególnie latem , lubiłam  siadać i patrzeć na słońce chowające się za nim i jego zielone listki spokojnie tańczące na ciepłym wietrze . Uśmiechnęłam się pod nosem i nabrałam powietrza . Poczułam znajomy zapach unoszący się w powietrzu .
-Jak długo tu stoisz ? - zapytałam mrucząc pod nosem .
-Od kilku minut .
-Dlaczego nic nie mówiłeś ?
-Uwielbiam na ciebie patrzeć . Szczególnie wtedy kiedy tak spokojnie siedzisz i pijesz kawę , twoje włosy błyszczą w słońcu , a na prawym policzku mieni się ten uroczy dołek - szeptał podchodząc do mnie bliżej i przytulając się do mnie - Kocham cię - wyszeptał mi  do ucha .
Oderwałam wzrok od drzewa i z szerokim uśmiechem na twarzy przyssałam się do jego ust .
-Ja ciebie też i to nie wiesz jak bardzo.
Chłopak pocałował mnie w czoło i wziął na ręce .
-A teraz pokażę ci jak bardzo cię kocham - wyszeptał po czym rzucił mnie na łóżko i zaczął łaskotać .
Próbowałam się od niego odsunąć , ale trzymał mnie na tyle mocno , że nie byłam w stanie. Śmiałam się i krzyczałam na zmianę , kiedy nagle usłyszeliśmy  ciche chrząkanie . Oderwałam się od Harry`ego i spojrzałam na osoby , które stały przy drzwiach .
-Cześć Maya , cześć Zayn . Nie , wcale nie molestuję swojej dziewczyny - szepnął Hazz .
-Zejdź ze mnie , idioto - poprosiłam po czym usiadłam wyprostowana na łóżku i poprawiłam włosy .
Popatrzyłam na Mayę i Zayn`a , którzy tworzyli tą samą piękną parę od dobrych trzech lat . Ich córeczka , która zdecydowanie jest dopełnieniem ich miłości od dwóch lat była piękną mieszanką karnacji Zayn`a i oczu Mayi .
-Co jest ? - spytałam - Wyglądacie na zdenerwowanych . Coś się stało ?
-Bo ... hm ... wiecie , że wszyscy wyjechali na wakacje , prawda ?
-No tak... - powiedziałam równocześnie z Harrym .
-I tak się składa , że my ... to znaczy Zayn i ja chcielibyśmy wyjechać na weekend .
Popatrzyłam na zestresowaną Mayę , a następnie na Zayn`a . Obydwoje patrzyli na nas z takim samym wyrazem twarzy co spowodowało u mnie wybuch śmiechu .
-Chcecie zapytać czy zapytać czy zajmiemy się Zendayą ? - spytałam .
-Nie, to znaczy ... tak - stwierdził zmieszany Zayn .
-Nie ma problemu .
-Naprawdę ?
-Ależ oczywiście , że tak - upewnił ich Harry .
-Uwielbiamy opiekować się waszą córką . Jest taka kochana .
-Uff .. Tak więc , wszystko wypisałam wam na liście . Powinniśmy wrócić jutro po południu . Błagam , dopilnujcie , żeby zjadła całą kolację i , żeby nie jadła niczego co zawiera orzechów , ma po nich wysypkę . I proszę , jeżeli byście mogli ...
-MAYA ! - powiedziałam stanowczo z Zayn`em .
-Jedźcie już i o nic się nie martwcie . Tylko najpierw powiedzcie nam gdzie jest ten mały skubaniec .
-Śpi w swoim pokoju . Powinna się obudzić za godzinę , a wtedy nakarmcie ją zupą , jest przygotowana w kuchni .
-Dobrze ... - mówiłam przewracając oczami w trakcie prowadzenia ich do drzwi .
-W takim razie jedziemy . I dziękujemy wam .
-Nie ma za co . Uciekajcie , no już .
Zamknęłam drzwi i zaczęłam się śmiać . No tak , Maya Coleman i Zayn Malik - najbardziej nadopiekuńczy rodzice jakich znam . Chciałabym być kiedyś tak idealną mamą dla swojego dziecka , jaką Maya jest dla Zendayi . Kiedy maluch się już obudził , zmieniłam jej pieluszkę , nakarmiłam , a następnie wpakowaliśmy ją w wózek i ruszyliśmy na miasto . Zendi przez cały czas zrzucała na ziemię czapkę , a Harry ciągle ją podnosił i zakładał jej ponownie na główkę  sprawiało jej to tyle radości , że aż zaciskała piąstki , a jej oczy błyszczały szczęściem . Kiedy maluch ponownie zrzucił czapkę Harry założył czapkę na swoje bujne loki przy czym robił głupie miny .
-Zendi , którego wujka kochasz najbardziej ? - zapytał Hazz .
-Hallego - wyszeptała Zend .
-Harry , daj jej już spokój . Wypytujesz się o to 24 godziny na dobę . Nie sądzisz , że przesadzasz .
-Muszę wiedzieć czy w przyszłości mam ją zabierać na wakacje  czy nie .
-Ty.. jesteś nienormalny , wiesz o tym ?
-Zdążyłem zauważyć .
Popatrzyłam na niego i na 'jego' różową czapeczkę , w której wyglądał przekomicznie .
-Uwierz mi kochanie , ja też - szepnęłam po czym kucnęłam przed wózkiem i włożyłam małej czapkę na głowie .
-Kochanie , chcesz iść pokarmić gołąbki ?
-Taak ! Keviny , Keviny !
Popatrzyłam zdziwiona raz na nią , raz na Harry`ego , który stał oparty o drzew i prawie zanosił się śmiechem . Podeszłam do niego i strzeliłam mu w ramię .
-Harry ! Idioto . Wiem , że to ty !
-To nie ja ...
-Dlaczego mam ci wierzyć ?
-Zapytaj jej ..
-Zendi , kochanie . Kto nauczył cię tak brzydko mówić ?
-Wujek Haly i Lulis - powiedziała cichutko .
Popatrzyłam ze złością na rozbawionego Harry`ego .
-Kochanie wiesz , że tak się nie mówi , prawda ?
-Tak , ciociu .
Pocałowałam ją w główkę i wróciłam do Harry`ego po czym zaczęłam pchać wózek .
-To dziecko nigdy nie wyjdzie na ludzi , jeżeli będzie dłużej z nami mieszkać . Demoralizujecie ją !
-Nie prawda - szepnął Hazz po czym mnie pocałował .
Kiedy dotarliśmy na miejsce wyciągnęłam Zendayę z wózka i dałam jej okruszki ciastek , żeby mogła pokarmić ... jak to nazywają je ci oszołomy "KEVINY" . Siedziałam na ławce i czułam na sobie wzrok Harry`ego .
-Nina ... - usłyszałam nagle .
-Tak ?
Chłopak popatrzył na mnie przez chwile , a następnie klęknął przede mną i wyciągnął z kieszeni małe pudełeczko .
-Ciociu , co lobi wujek Haly ?
-Nie mam pojęcia , złotko .
-Nina , posłuchaj . Wiem , że jesteśmy młodzi , jeszcze nie jedno się w naszym życiu wydarzy , ale już teraz jestem pewien tego , że chcę , żebyś to znaczy no ... czy zechcesz ... Nina , wyjdziesz za mnie ? Obiecuję , że będę idealny .
-Nie Harry , ty wcale nie musisz być idealny , ty po prostu bądź .
-To znaczy , że się zgadzasz ?
-A jak myślisz ?
Chłopak szeroko się uśmiechnął i wsunął na palec skromny pierścionek . Popatrzyłam na niego i mocno przytuliłam . Po moim poliku spływały łzy , łzy szczęścia . Spojrzeliśmy na siebie i szepnęliśmy ciche : KOCHAM CIĘ .

                                                          ***
No i koniec ... Cóż .. Mam łzy w oczach i czuję jakby jakaś cząstka mnie umierała . To dziwne . Przywiązałam się do tego bloga i do Was ! bo to dzięki Wam mogłam spełniać swoje marzenia  . Osiągnęłam to wszystko dzięki wam i jestem wam za to cholernie wdzięczna <3 Kocham Was bardzo mocno i choć was nie znam ( a chciałabym poznać) jesteście dla mnie jak rodzina . Najcudowniejsza rodzina w caluteńkim świecie <3 DZIĘKUJĘ WAM <3 . Dziwnie mi będzie bez tego bloga i bez Was , bo to mnie motywowało w każdym celu .

Już nie długo zacznę pisać nowe opowiadanie .. Może za miesiąc , kiedy będę mieć mniej nauki , bo jak na razie jest tak , że w tygodniu się uczę , a w weekendy odsypiam :D Mam do was pytanie :  KOCHACIE MNIE ?

46 komentarzy:

  1. NIE TO NIE MOŻE BYĆ KONIEC ! JA TAK BARDZO CHCĘ JESZCZE ;DDD WZRUSZYŁAM SIE NA KOŃCU ;D PIĘKNE OPOWIADANIE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! płaczę !!! jak mogłaś to skończyć ja się pytam ?! jejku kocham tego bloga i ciebie normalnie nie wiem. jak sobie teraz przypomnę pierwsze rozdziały to aż mi się ciepło robi <33 szkoda że to koniec ale świetny !!! będę tęsknić ; cc KOCHAM <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Wczorajszej nocy przeczytałam wszystkie rozdziały tego bloga. Dzisiaj wchodzę... epilog. Nie no zajebiście! Czemu ja zawsze muszę trafiać na blogi, które już się kończą? To jest niesprawiedliwe. No dobra, koniec wyżalania się. Dziewczyno masz wielki talent, więc go nie zmarnuj! Kochaaaam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Cię.! Masz wielki talent, przywiązałam się do tego bloga i to bardzo, bardzo. Szkoda że nie zrobisz 2 części. Ale to twoja sprawa. Kocham tego bloga i z niecierpliwością czekam na coś jeszcze w twoim wykonaniu. Dzięki temu blogu zaczęłam pisać swoje opowiadanie.;*
    Dziękuję. Jeszcze raz mówię że Cię kocham.! Pisz dalej.♥

    Ps. Zapraszam do mnie na bloga, mam nadzieję że ktoś zostawi po sobie jakiś ślad.;*
    http://foreverbewithyou-opowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie mi Cię brakowało ;***
    Kochamy Cie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. CHYBA OSZALALAS Z TYM ZAKONCZENIEM . NOE MOZESZ TEGO KONCZYC ! To był mój najlepszy blog EVER ! Będę tesknic ;** Jasne ze cię kochamy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham cię siostrzyczko ! ♥ Jak możesz zadawać takie głupie pytania ? :) Troche mi smutno, że to już koniec, bo to najlepszy blog jakiego czytałam, ae czekam na następne opowiadanie. Nigdy o tobie nie zapomne ! W rodzinie wszyscy trzymają się razem. <3 Maże o tym żeby cię kiedyś spotkać, no ale raczej moje marzenie się nie spełni. Kocham Cię jak siostre której nie mam ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaasne że kochamy <33 nie wiem jak ja przeżyje bez tego opowiadania ;/ ;( , no ale cóż wszystko dobre ma swój koniec xd
    mogła byś mnie powiadomić o nowym blogu tutaj ---> @HUG_MEHORAN ??? z góry dziękuje <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeboski ♥♥♥
    Jest mi smutno, że to koniec : c Chcę już następny miesiąc <3!
    Nie mogę się doczekać! <3
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaasne, że Cię kochamy ♥♥♥
    Będę tęskniła ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. o cholera.... ._. już koniec? załamię się chyba.:< przywiązałam się do tego opowiadania, tak cholernie trudno bez niego będzie.<3 dlatego zaczynam czytać od początku!
    dziewczyno! jesteś genialna! kocham cię najmocniej na świecie.<3 czekam z niecierpliwością na następne opowiadanie i mam nadzieję, że dasz znać kiedy zaczniesz go pisać.xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. cholernie Cię kocham i też chciała bym cię poznać :* jest mi bardzo szkoda że już kończysz tego bloga bo pamiętam jak chciałaś go wcześniej skończyć ale tego nie zrobiłaś i jestem ci bardzo wdzięczna że mnie wysłuchałaś i pisałaś dalej :) dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Cię <3
    I to wcale nie dzięki nam to wszystko osiągnęłaś my tylko byłyśmy i cię wspierałyśmy ale to ty sama dałaś radę
    KOCHAM CIĘ
    Domi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego już koniec.Ja się pytam.Załóż następnego bloga ;D
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak śmiesz kończyć tego bloga?! Ja sie pytam?! Kocham Cie.Uwielbiam tego bloga! Szkoda,że to koniec :C Czuje,że coś we mnie pęka bo to już koniec.Przywiązałam sie do tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Usiądź sobie wygodnie i przygotuj się na długi komentarz, bo mam niezły słowotok.
    Może najpierw odpowiem na twoje pytanie: OCZYWIŚCIE ŻE CIĘ KOCHAM ;* i też bardzo chciałabym cie poznać.
    Strasznie się cieszę, że wszystko dobrze się skończyło, bo bałam się, że któraś para się rozstanie czy coś, ale na szczęście nie zawiodłaś mnie i zakończyłaś tak jak chciałam. Ostatni rozdział był świetny zwłaszcza teksty córeczki Zayn'a no i oczywiście Harry dający Ninie pierścionek zaręczynowy i to piękne "tak". Fajnie, że wszystko się ułożyło i wszyscy są razem szczęśliwi. Ciekawe na jakiego człowieka wyrośnie Zendaya, bo mając takich wujków można mieć ciekawą psychikę ;)
    Nie tylko ten rozdział, ale całe opowiadanie było cudowne. Pamiętam, że były momenty, które wzruszały mnie do łez i takie przy których śmiałam się tak, że mnie brzuch bolał. Nie wiem czemu ale strasznie mi się podobał tekst przyrodniej siostry Niny "za sałatą!" kiedy Harry przyleciał do Polski odzyskać swoją dziewczynę. No i oczywiście Harry i Nina, którzy ciągle się kłócili na początku. I te wygłupy chłopaków i jakiś fajny tekst Liam'a na temat tego jak wytrzymuje z tymi idiotami, ale teraz już nie pamiętam jak to dokładnie było. I był jeszcze rozdział 50... Wzruszające były fragmenty kiedy Nina tęskniła za nieżyjącą już mamą. Albo rozdziały kiedy została wyrzucona z własnego pokoju i była tak traktowana, że aż mi jej było szkoda. Boże co ja zrobię bez tego opowiadania...
    To było pierwsze opowiadanie, które w ogóle zaczęłam czytać i które mnie tak wciągnęło. Pamiętam, że moja przyjaciółka je kiedyś znalazła i powiedziała mi o nim i od tego czasu jestem twoją wierną fanką. Kiedy zaczęłam czytać, nie mogłam się oderwać i przeczytałam 50 rozdziałów w jeden dzień. Potem zaczęłam szukać innych ciekawych historii o chłopcach, ale żadna nie wciągnęła mnie tak jak ta twoja. To jest po prostu najlepszy blog jaki kiedykolwiek widziałam, a ty jesteś najlepszą autorką najlepszego opowiadania o One Direction. Masz wielki talent, wspaniałą wyobraźnię i naprawdę świetnie piszesz. Gdyby nie ty nie zaczęłabym pisać własnego opowiadania. Stwierdziłam, że fajnie by było też coś napisać i odważyłam się. Najlepsze co mnie na moim blogu spotkało to twój komentarz i to, że zaobserwowałaś mój blog.Pamiętam, że cieszyłam się jak głupia kiedy zobaczyłam twój komentarz i byłam naprawdę z siebie dumna, bo jeśli chodzi o pisanie to jesteś moją idolką. Mieć ciebie wśród obserwatorów to zaszczyt, dlatego dziękuję ci za to bardzo i mam nadzieję, że mimo tego, że kończysz to opowiadanie i że dawno do mnie nie zaglądałaś, to jeszcze kiedyś przeczytasz te moje wypociny i skomentujesz. Byłabym ci naprawdę bardzo wdzięczna.
    Mam do ciebie jeszcze jedną prośbę: jak zaczniesz pisać nowe opowiadanie, to napisz o tym na tym blogu, albo poinformuj mnie u mnie, bo na pewno nowe opowiadanie będzie tak dobre jak to i na pewno będę je czytać.
    Chciałabym ci jeszcze raz za wszystko podziękować. Za to wspaniałe opowiadanie, które zawsze poprawiało mi humor, za to że mimo tego, że już kilka razy chciałaś zakończyć tego bloga, to na szczęście nie zrobiłaś tego i dotrwałaś do końca i dziękuję ci za wizytę na moim blogu, bo jak już wcześniej powiedziałam to prawdziwy zaszczyt. DZIĘKUJĘ CI I KOCHAM CIĘ. Nie mogę się już doczekać kolejnego opowiadania
    http://once-upon-a-dreams.blogspot.com/ to adres mojego bloga. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś mnie odwiedzisz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te opowiadanie jest super .!!
    jestem smutna bo się skończyło ale co tam zamierzam przeczytać jeszcze raz w wolnej chwili a jak narazie nominuje cię do ''Liebster award''
    więcej na -->http://katiaopowiadaniaxx.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Już koniec:( KOCHAM CIĘ!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak mamy cię nie kochać ? Twoje opowiadania były , są i będą genialne . Zapraszam do siebie : http://one-direction-story-by-kelsey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. KOCHAMY ,KOCHAMY,KOCHAMY CIĘ KOCHANAAA!!!! Rozdział jest naprawdę boski ,po prostu idealny. Zayn i Maya są razem a na Herrego i Ninę... Brak mi słów! Nie mogę uwierzyć że są wreszcie razem! Cieszę się z tego jak głupia ! Koffam ich jako parę <3 ! Mam nadzieję że niedługo w ich życiu będą biegały po domu małe Styleski *.* To było by boskie no ale aż ryczeć mi się chcę że to już koniec tej histori,bardzo się do niej przywiązałam n :'( Nosz jak ty wogóle mogłaś zrobić epilog?! Domagam się kolejnych rozdziałów ! :D W każdym razie mam nadzieję że następne opowiadanie będzie tak dobre jak to :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Cię Wariatko ! ;**
    I to zakończenie... Wyciskacz łez ; )
    To było niesamowite opowiadanie, z niecierpliwością czekam na Twój nowy bloog 'Let Me Kiss You'

    'Coś musi się skończyć,
    by coś mogło trwać <3'

    Trzymaj się Młoda ^^

    ~Camilla

    OdpowiedzUsuń
  21. awwww jakie to słodkie ;*
    mmmm hue hue hue *_*
    uwielbiam twojego bloga jest taki inny ^^
    KEVINY, KEVINY - ja ostanio se idę z koleżankami, a tu nam głębie po drodze łążą i zaczęłam się drzeć, kevin, kevin a te głupie nazwały mnie psychopatką i od teraz jak gdzieś ze mną idą to daleko od kotów i kevinów ha ha ha <3
    wspaniały ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. KOCHAM CIĘ!!! Jak mogłabym Cię nie kochać??!!! Ja tak samo się czuje... O matko to już koniec... Czytałam wiele blogów o 1d ale żaden mnie tak nie wciągnął... Jesteś niesamowita.. Mam nadzieje że niedługo bd nowe opowiadanie... Już nie moge się doczekać !!! KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  23. rozdział zarąbisty jak zwykle przecież <3
    a teraz UWAGA :
    chciałabym ci również podziękować, dzięki tobie pokochałam One Direction, czytając twoje opowiadanie zawsze miałam uśmiech za twarzy, poprawiało mi humor. Przeżywałam wszystko razem z bohaterami ... To co pisałaś.. to wszystko jest takiee cudowne .... niedawno mi się nudziło i przeczytałam całe opowiadanie od początku, kiedyś jeszcze pewnie tak zrobię i powspominam to jak czekałam na rozdziały i te emocje <3 no po prostu KOOOCHAM TO OPOWIADANIE A JESZCZE BARDZIEJ TO KOCHAM CIEBIE ! <3 no to chyba będę kończyć... a i jeszcze jedno już nie mogę się doczekać aż zaczniesz pisać kolejne opowiadanie i będę mogła znów 'spędzać z tobą czas' xd poznam nowych bohaterów i ogólnie <3 no cóż będę za tobą i blogiem tęsknić <3 kocham cię ;* xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże!Ja płaczę!!!Wchodzę z nadzieją na nowy rozdział a tu...EPILOG!Ojejku ja nie wierzę!!!Taen blog był częścią mnie!!!Był początkiem mojej miłości do One Direction,był pierwszym blogiem nie tylko o nich ale i wgl pierwszym jaki czytałam!Czytałam go od pierwszego rozdziału,od pierwszego rozdziały byłam z tobą,byłam przy kazdej notce no a teraz aż i przy końcu :(.Jest mi smutno i to strasznie bo płaczę do tej pory,ale dobrze że to był taki Happy End :).Ojezu ja nie mogę w to uwierzyć,skończył się mój ulubiony blog!Trudno,w końcu kiedyś musiało się skończyć.Tak czy tak teraz podziękowania:Dziękuję ci Nino z całego serca,że tak odmieniłaś moje życie,że dzięki tobie poznałam wspaniałe 1D,że miałam szansę być w tym cudownym opowiadaniu,że mimo ych kilku hejterów ty się nie załamywałas i dalej nas usczęśliwiałaś,pod każdym rozdziałem wyznawałaś nam miłość :D ;*,no i wgl za to że byłaś,jesteś i będziesz na zawsze w naszych Directionowych serduchach(chyba tak sie to pisze xd)<3.Napewno będę czytać twój drugi blog ;****.NO JASNE ŻE CIĘ KOCHAMY!!!Będę tęsknić za tym blogiem.Trzymaj się a ja trzymam kciuki za drugiego bloga,Baaaj kochanie ;*********** :3333 <33 ;'(.


    Sandra-Directioner(twoja stała czytelniczka ;*)

    OdpowiedzUsuń
  25. OCZYWIŚCIE ŻE CIĘ KOCHAM !!!! ;**** Trochę szkoda że kończysz ale dobrze że wszystko się dobrze skończyło :) I te KEVINY XD to było dobre

    OdpowiedzUsuń
  26. To już jest koniec .. tratatata :D
    Oczywiście że Cię kochamyy ;> ;D
    Rozdział super -szkoda że ostatni :D Ale fajnie że Nina i Harry są razem .. No dajesz pole do popisu czytelnikom , żeby wyobrazili sobie co będzie dalej z Niną i Harrym :)
    Zapraszam do mnie : http://i-miss-youth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tylko nie koniec !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ten blog stał się częścią mojego życia, codziennie wchodziłam na ten blog po szkole z nadzieją że dodałaś nowy rozdział ... Chociaż wiedziałam że masz go dodać np. w sobote... Co ja teraz będe czytać przez ten miesiąc dopóki nie zaczniesz pisać nowego .??!!
    Kiedy dasz linka do nowego bloga .?
    Smutno mi teraz że ten blog się już skończył, bardzo fajnie mi sie go czytało.
    Masz wielki talent i nie zmarnuj go bo jeśli to zrobisz to cię znajde i zabije hahaha nie no żart :D
    Strasznie nie mogę się doczekać nowego bloga, ale i smutno mi że TEN blog się kończy :(
    KOCHAAAAAAAAAAAAAAAAAM CIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘE MOCNOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!
    ojoj rozpisałam się trochę ...
    Przez Ciebie a w szczególności że ten blog się kończy już nie mogę przestać płakać :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

    Twoja wierna fanka Klaudusia :D

    OdpowiedzUsuń
  28. NIEEE.!! BŁAGAM .! TYLKO NIE KONIEC.!!
    Nie wytrzymam.!
    Masz wielki mega talent i nie waż się go zmarnować.! Rozumiesz.!
    Ja po prostu płaczę... Wyję jak małe dziecko... ;(
    I co to jest wgl za pytanie.?! Oczywiście że cię KOCHAMY.! KOCHAMY CIĘ Z CAŁEJ SIŁY.!
    I masz jeszcze jedno pytanko... Czy te nowe opowiadanie będzie na tym blogu czy na jakimś innym .. ?/ Twoja wierna Fanka Martyna. ;** ;33

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny blog p pięknie się skończył zapraszam do siebie : http://koffyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten blog jest.. boski, super, cudowny, kochany.., NIE KOŃCZ GO !!!!!!! Bardzo Go polubiłam jest boski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. blok jest zajebisty, jesli bedziesz pisac jakis blog, to daj mi prosze znac na moje gg : 1104885 :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bosko!!!!!!!Tak,kochamy cię (wiesz w jakim sensie!)Pozdrawiam!!!Lola

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie no nie wierze! Jak to koniec?!nie wytrzymam! Czytałam tego bloga jednym tchem jak najbardziej zajebistą książkę. A tu koniec. Załamka. Marzę cie kiedyś spotkać i porozmawiać z tak wspaniałym pisarzem jak ty. I♥U

    OdpowiedzUsuń
  34. OMG *__* ten blog jest boski. Czytam go od początku i sądzę, że lepszego opowiadania nie czytałam nigdy wcześniej. Jesteś niesamowita i cudownie piszesz. Szkoda, że nie będziesz kontynuowała tego opowiadania bo ja zawsze będę je czytała i na pewno zabraknie mi ich przygód, więc pewnie będę czytała całość jeszcze minimum 100000000000000000000000000 razy. Jesteś cudowna, będę tęskniła za tymi bohaterami i tym wszystkim. Podziwiam Cię za ..... to wszystko. Jedynym pocieszeniem jest to, że będzie kolejne opowiadanie, ale mimo wszystko, to właśnie to będę zawsze dobrze wspominać, pamiętać to opowiadanie i mówić o nim znajomym Directioners..
    Sądzę, że nie musisz pisać czegoś nowego, tylko ciągnąć dalej to. Mogła byś przecież jeszcze tak dużo opisać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiesz co? To my ci dziękujemy, na pewno nigdy nie będę żałowała czasu, którego przeznaczyłamm na czytanie tego blog ;) Kocham cię <3333

    OdpowiedzUsuń
  36. No czeeeeeść to znowu ja z 69 rozdziału mam nadzieję że moje rady ci się podobały i jaki jestem szczęśliwy że to już KONIEC.

    P.S Mam nadzieję że umyłaś rękę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Boooskie blog *.* Przeczytałam całego przez weekend. Masz wielki talent :D
    Czekam z niecierpliwością na następne opowiedanie. Życze weny i pozdrawiam.
    Serdecznie zapraszam na swojego bloga http://lovestorymyboys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziewczyno pisz dalej !! Prosze :** To opowiadanie jest świetne :))
    Zapraszam do mnie i licze na mily komentarz. http://stylesowaalex.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  39. Nina, mogę kopiować twoje opowiadanie na mój fanpage na fb . ? Pisz na priv. Mój ''fikcyjny'' e-mail ;) : hudsnkate@gmail.com OCZYWIŚCIE, BĘDE PODPISYWAĆ TWOIM IMIENIEM. Z góry dziękuje . :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham twoje opowiadanie! Ja nie chce żebyś kończyła ;(

    A może zrobiłabyś kontynuacje ?

    OdpowiedzUsuń
  41. [SPAM]
    Fannie Rich jest z pozoru zwykłą nastolatką bez problemów.Jednak po wyjeździe z bajecznego Paryża dzieje się coś niesamowitego.Co się stało Arianie?Jakie tajemnice pozna młoda dziewczyna?

    To na blogu a-n-t-m-s.blogspot.com ! (:

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak ja kocham tego bloga!
    Szkoda, że to już koniec :(
    Superrr rozdział!
    Ide czytać ten drugi! LOOOOOOVE! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Hejka. Dziś znalaznłam twojego bloga i wszystie rozdziały dzisiaj przeczytałam. Uwarzam, że Masz talent i bardzo lekką rękę:D

    Ps[SPAM]
    A gdyby do opowiadań dodać MAGIĘ. Gdyby jeden z członków One Direction byłby wybrancem, którym tylko on może uratować Świat Magi. Miłość. Przyjaźń. Magia. Nadzieja. Zdrda. http://one-direction-and-magic.blogspot.com/ ~Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie *^* pisz dalej :)
    Zapraszam do mnie ;D dopiero zaczynam wiec będę wdzięczna jak ktos mnie odwiedzi :)
    http://just-believe-and-let-it-goo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń