sobota, 2 marca 2013

Czeeść :D

Posłuchajcie , zaczęłam nowego bloga ... Na razie są tylko bohaterowie  ,ale dodam zaraz prolog :) Wejdziecie ? Mam nadzieję , że ten blog przypadnie wam do gustu . Cholernie mi na tym zależy .
No , więc link : http://i-will-say-im-fine.blogspot.com/ . ZAPRASZAM ! 

Hej, wiem, że Was zawiodłam. Niedługo wrócę do pisania, a teraz mam do Was prośbę. Moglibyście wejść na tego : its-my-choice.blogspot.com bloga ? Jest on mojej przyjaciółki i bardzo jej zależy na tym, abyście go czytali. Ma dziewczyna talent.


23 komentarze:

  1. Strasznie się ciesze, że zaczęłaś nowego bloga. Zaraz wejdę i zobaczę te postacie. Ale fajnie, że nie kazałaś tyle czekać i już zaczęłaś. Kocham cię i to twoje opowiadanie i to nowe na pewno tez pokocham.
    Jeśli będziesz mogła to zajrzyj też do mnie, bo wydaje mi się, że pisanie mojego bloga powoli przestaje mieć sens i chciałabym poznać opinię na jego temat kogoś tak utalentowanego jak ty. Z góry dziękuję i dziękuję ci też za twój ostatni komentarz u mnie :)
    http://once-upon-a-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa już wbijam <3 cieszę się że już założyłaś nowego bo długo bez ciebie bym nie pociągnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja pierdolę! Nawet nie wiesz jak się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jezu. ! *___*
    Już wbijam. ! *o* Nie wiedziałam że już tak szybko zrobisz, ale okropnie się cieszę. <3 ;33/ Martynaa. ;33 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwwww Kocham cię ! <3 *__* Napewno będe czytała. :33

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno wbije ;)
    Kocham <3
    Domi

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wbiję Kochanieńka ; *
    Jestem uzależniona od czytania twoich blogów <3

    ~Camilla

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! <3 czytam Ps.Nie usuwaj tego bloga ja go czytam po raz kolejny <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. tak serio to gdybyś go tu nie zareklamowała i zaczęła pisać z innego konta nikt by na to nie spojrzał.... taka prawda.

    OdpowiedzUsuń
  10. [Sorry za spam]
    16 -letnia Olivia wraz z rodzicami przeprowadza się do Londynu. Zabiera również swoją najlepszą przyjaciółkę - Jennifer, którą traktuje jak siostrę. Główna bohaterka ma problemy ze swoimi rodzicami, którzy nie zwracają na nią, ani na jej siostrę uwagi i ma za to ogromny żal do nich. Kilka dni po przeprowadzce dziewczyny postanawiają wyruszyć na zakupy. Tam zauważają plakat o tematyce spełniania swoich marzeń wokalnych. Jennifer próbuję namówić przyjaciółkę, jednak jej się to nie udaje. Pod jej nieobecność sama ją zgłasza. Jakby tego było mało Olivia straciła swojego najlepszego przyjaciela - Toma, który wyjechał i niestety nie wrócił. Dziewczyna tęskni za nim i nadal ma nadzieję, że go kiedyś zobaczy i z nim porozmawia.. W życiu brunetki pojawia się również Zayn - jeden z członków popularnego zespołu One Direction. Jak rozwinie się ich znajomość ? Połączy ich uczucie czy może nienawiść ? Czy Olivia spotka swojego przyjaciela ? Jak poradzi sobie z rodzicami ? Tego wszystkiego dowiecie się czytając 'Only you can make ma happy ♥' - Zapraszam do zapoznawania się z historią.
    Link : http://onlyyoucanmakemehappyonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ^^ Może chcesz poczytać coś o Niallu? gorzka-strona-cukierka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego usunęłaś ten nowy blog? Tak fajnie się zapowiadał. Czy masz w planach pisanie kolejnego? Proszę Cię nie przestawaj pisać, bo jesteś w tym świetna i masz wielki talent i bardzo chciałabym przeczytać jeszcze jakieś twoje opowiadanie. Błagam Cię nie przestawaj pisać, bo jesteś genialna i jeszcze nigdy nie czytałam bloga tak utalentowanej osoby jak Ty. Twoje blogi są moimi ulubionymi i są to najlepsze opowiadania o 1D jakie kiedykolwiek czytałam:) Proszę Cię pisz dalej, bo nie mam co czytać jak nie piszesz nic nowego. Nie ma bloga, który by dorównał twojemu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie czemu usnęłaś tamtego bloga ? Tak fajnie \się zapowiadał :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedna dziewczyna, dwa oblicza, jedna przeprowadzka, jeden chłopak, pięciu przyjaciół , jeden las ,jedna miłość , jedna rodzina , dwa wpojenia , siedem wampirów , jedna śmierć ,jedno odrodzenie

    16-letnia Alex jest kimś więcej niż człowiekiem, Zakocha się w chłopaku innej rasy jak to się potoczy dowiecie się czytając mojego bloga start już 1 czerwca
    ZAPRASZAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Usunęłaś tego kolejnego bloga ?1 o.O :( Bym poczytała z chęcią

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. [Spam]
    Chcesz zapoznać się z historią Victorii i Justina, którzy pochodzą z dwóch zupełnie się różniących światów ? Jeśli tak to wchodź na : dangerous-justin.blogspot.com
    Blog dostępny dla osób w wieku 16 lat! Jeśli tyle masz, a nie możesz wejść z konta bloggera wystarczy się wylogować ; )
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie się cieszę, że o nas nie zapomniałaś i jeszcze wrócisz do pisania. Z niecierpliwością czekam na twoje kolejne dzieło. Masz wielki talent. Nie mogę się już doczekać aż znów zaczniesz pisać. Strasznie się martwiłam jak usunęłaś tamten blog, bo myślałam, że nie będziesz już pisać, a to by było strasznie przykre nie móc czytać dzieł tak utalentowanej osoby. Nie martw się, nie zawiodłaś nas, twoje wierne fanki zawsze będą z tobą:)
    Zapraszam Cię też na mojego bloga, nie wiem czy go pamiętasz, ale kilka razy na niego zaglądałaś za co jestem Ci bardzo wdzięczna. Mam wielka nadzieję, że jeszcze kiedyś tam zajrzysz i skomentujesz. Byłabym Ci bardzo wdzięczna i sprawiłabyś mi tym ogromną radość, bo strasznie ciesze się, kiedy ktoś tak utalentowany czyta moje opowiadanie.
    http://once-upon-a-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. http://londyyn.blogspot.com/ ZAPRASZAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Sądzę, ze zasłużyłaś na nominację w Versatile Blogger. Więcej dowiesz się tutaj: http://directioners-onedirection-poland.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html Xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. hej, bardzo mi się podobają twoje opowiadania i tak się wciągłam że przeczytałam je w jeden dzień. Naprawdę byłoby super gdybyś kontynuowała swojego bloga. Jesteś świetną pisarką i nadajesz tym opowiadaniom życie. Te opowiadania są tak dobre że płakałam i śmiałam się razem z bohaterami. Naprawdę cię podziwiam i mam nadzieję ze wydasz jakąś książkę i ze nigdy nie rzucisz pisania. Pozdrawiam Aga.

    OdpowiedzUsuń
  23. super piszesz, normalnie cię kocham za to opowiadanie <3
    zapraszam do mnie :)
    http://i-am-directioner-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń