sobota, 9 lutego 2013

Rozdział 71 .

Ja tego tak nie widzę , pomyślałam . Przez całą drogę siedziałam w skupieniu i przyglądałam się lasom. One nie cierpiały , one nie dostawały wiadomości 'twój chłopak jest ojcem mojego dziecka' . One po prostu sobie rosły , delikatnie wiały na wietrze i co wiosnę odżywały na nowo . Po moim poliku spłynęła łza , którą natychmiast wytarłam .
-Nina , ty płaczesz ? - usłyszałam cichy głos Harry`ego . Wytarłam kolejną łzę , jednak nie odpowiedziałam mu .
Po chwili zauważyłam , że zjeżdżamy na pobocze . Oderwałam wzrok od drzew i skierowałam go na Harry`ego .
-Co ty robisz , Harry ? Jedź ! - wykrzyczałam przez łzy .
Zamiast tego chłopak wysiadł z samochodu i otworzył mi drzwi .
-Chodź tu - szepnął - No wysiadaj .
Posłusznie wyszłam i oparłam się o maskę samochodu . Czułam wzrok Harry`ego na sobie , czułam jego oddech i przyspieszone bicie serca .
-Dlaczego płaczesz ? Nie odpowiadaj mi , że to 'nie moja sprawa' czy coś w tym stylu , bo dopóki ze sobą jesteśmy to jest moja sprawa ! - wykrzyczał mi prosto w twarz.
-Jesteśmy ? Dopóki ze sobą jesteśmy ? A ty chociaż wiesz z kim jesteś ? Z Kate czy może ze mną ?
-Dobrze wiesz , że nic mnie z nią nie łączy .
Popatrzyłam na niego ze złością i delikatnie od siebie odsunęłam .
-Nic was nie łączy ? Kilka godzin temu słyszałam  co innego . Jeszcze wcześniej słyszałam zupełnie co innego . Ja już po prostu nie wiem co mam robić , nie wiem komu mam wierzyć ! Mam tego dość , rozumiesz ? Mam wszystkiego nad zwyczajniej w życiu dość . Ile jeszcze będę to znosić ? Ile jeszcze będę musiała wysłuchiwać takie rzeczy .
-Jestem twoim chłopakiem i powinnaś wierzyć mi .
-Masz racje , ale problemem jest to , że już nie raz się na tobie zawiodłam .
-Taak .. za to ty jesteś idealna . Ty mnie nigdy nie zraniłaś . Twoje słowa nigdy nie zadały mi bólu , prawda ?
Nic nie odpowiedziałam . W końcu miał rację , także go raniłam . I to nie raz . Do moich oczu znowu napłynęły łzy .
-To wszystko ... to się robi chore , Hazz . Może po prostu znajdź sobie dziewczynę , która będzie dla ciebie idealna , dobrze ?
-Ale ja ...- wyszeptał po czym zakrył twarz w dłoniach .
-Spróbujmy zapomnieć o tym co było . Nie możemy się wiecznie ranić - powiedziałam łamiącym się głosem , po czym ujęłam jego twarz w dłoni -Bardzo Cię kocham , Harry i wiedz , że zawsze będziesz cząstką mnie , ale skończmy z tym - błagałam zanosząc się łzami po czym odwróciłam się na pięcie i ruszyłam przed siebie.
-Gdzie idziesz ?
-Do domu .
-Jeżeli myślisz , że pozwolę ci iść w nocy , 20 km , samej przez las to się mylisz- powiedział po czym podszedł do mnie wziął na ręce i zaniósł do samochodu .
-Puść mnie ! Harry , puść mnie ! Jeszcze chyba nigdy nie dostałeś z gipsu ! Uwierz mi , jest naprawdę twardy - krzyczałam , ale już po chwili siedziałam zapięta pasami - Jesteś nienormalny ! - wysyczałam , jednak on jedynie się uśmiechnął i wsiadł do samochodu .
Ruszyliśmy przed siebie w ciszy . Harry włączył radio , a ja próbowałam się uspokoić i zrobić wszystko , żeby nie wybuchnąć płaczem . Po chwili po samochodzie rozległy się pierwsze  takty  piosenki 'Look after you' . Mocno przygryzłam wargę i wzięłam głęboki oddech . Czułam wzrok Harry`ego na sobie . Wziął głośniej i zaczął cicho śpiewać .
-To przy tej piosence pierwszy raz tańczyliśmy , pamiętasz ? -zapytał nagle .
Spojrzałam na niego zdziwiona i delikatnie się uśmiechnęłam .
-Oczywiście , że pamiętam . Deptałeś mi po stopach - powiedziałam wybuchając śmiechem .
-Dziękuję , wiesz ? Nie jestem dobrym tancerzem - przyznał po czym zaczął mi się przyglądać - Uwielbiam kiedy to robisz .
-Uwielbiasz kiedy co robię ?
-Kiedy tak delikatnie odchylasz głowę przy śmianiu się . Uwielbiam twój śmiech , uwielbiam ...
-Przestań , Harry .
-Oh tak , przepraszam . Zapomniałem , że przyjaciele nie powinni tak sobie słodzić .
Nic nie odpowiedziałam . Odwróciłam się do niego plecami i odpłynęłam . Po chwili poczułam delikatne budzenie .
-Nina , wstawaj . Nina , jesteśmy na miejscu .
Otworzyłam oczy i rozejrzałam się dookoła . Ze zdezorientowaniem 'wyskoczyłam' z samochodu uderzając się czołem i potykając o krawężnik , w skutek czego wylądowałam w ramionach Harry`ego .
-Zawsze mnie łapiesz .
-Zawsze na mnie wpadasz .
-Dobrze , następnym razem postaram się lecieć w drugą stronę - powiedziałam przewracając oczami , po czym załapałam się za głowę .
Chłopak zabrał moją dłoń i delikatnie pocałował  w spuchnięte czoło .
-Teraz pasujemy do siebie idealnie .
-Nie rozumiem ?
-Mamy wielkie limo w tym samym miejscu .
Spojrzałam na niego z uwagą i wybuchnęłam śmiechem . Nagle przed nami stanęła atrakcyjna kobieta , ze szczerym , promiennym uśmiechem na twarzy .
-Cześć syneczku - powiedziała przyjaznym , sympatycznym głosem .
-Cześć mamusiu .
-Dzień dobry - wyszeptałam zestresowana zabierając rękę z czoła - Nazywam się Nina . Miło mi panią poznać - dukałam .
-Witaj kochanie . Cieszę się , że się poznajemy . Mój syn dużo mi o tobie opowiadał . Wejdźmy szybko do domu . Opowiecie co się wam stało - powiedziała .
Popatrzyliśmy zdziwieni najpierw na siebie , a potem na nią .
-Wasze czoła , macie.... guzy - wyszeptała .
Wydaliśmy z siebie ciche : aaa, no tak po czym szybko wbiegliśmy do domu .

_________________________________________________________
Cześć wszystkim ! :D Przepraszam za beznadziejność tego rozdziału , ale nie mogę się dzisiaj skupić . Biegam rozkojarzona cały dzień jak powalona . Następny rozdział dodam w czwartek lub piątek . Obiecuję , że będzie ciekawszy ! KOCHAM WAS MOCNO <3

19 komentarzy:

  1. Genialne <3 Jak zawsze :D Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny rodział <3
    Nie mogę doczekać się następnego!

    DIRECTIONERS ŁĄCZMY SIĘ!
    fanbaseawards.com/index.php
    ^
    |
    |
    Nagroda Grammy dla chłopców, zasłużyli na nią ^^.

    To dla Was tylko kilka sekund, dla nivh kolejny krok do nagrody.

    DIRECTIONER FOREVER

    ~Camilla

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehehehe . Dobry rozdział . ; )
    Zapraszam do mnie http://i-miss-youth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego ?? znowu rozstanie ;( ugh
    świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. FANTASTYCZNY! < 3
    KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO! : **

    jakkochatowroci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam wszystkie rozdzialy od poczatku. To jest swietne ! Masz talent :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadzwyczajny. Będą razem.?
    Zapraszam na mojego bloga.
    http://foreverbewithyou-opowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże. *_* Cudowne. ! ;D
    Znowu rozstanie. ? Nie proszę. ! Są fajną parą. !/ Martynaa. ;33

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHAM CIĘ!!! Oczywiście wspaniały. Już nie mogę doczekać się następnego.... Tylko błagam żeby Nina i Harry byli razem!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały rozdział tylko skoda, że znów nie jest do końca tak jak powinno. Mam nadzieję, że będą razem i wszystko się ułoży. Uwielbiam twoje opowiadanie. Masz wielki talent. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału i mam nadzieje, że Nina i Harry wreszcie dojdą do porozumienia i będą razem.
    Zapraszam cię też do mnie, bo dawno nie zaglądałaś na mojego bloga, a komentarze od tak utalentowanej osoby jak ty bardzo motywują http://once-upon-a-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku wspaniały rozdział ! AWESOME (mój ulub. przymiotnik xd) <3 mam nadzieję, że między Niną i Harrym wreszcie będzie dobrze <3 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki wspaniały <3
    czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Booskiiiii !!!.Tylko szkoda ze ostatnio takie krotkie dodajesz ale nie szkodzi ;**.Życzę duuzo wenyy!Kocham cię,pozdrawiam i czekam na nn <33

    Sandra-Directioner

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy oni w końcu bd razem błagam już nie moge czytać jak to widze ;/ oni muszą być razem nie mogą być tylko przyjaciółmi czekam na next masz mega talent ;** ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham tego bloga <3 Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG, genialne! Mowę odejmuje mi za każdym razem, gdy czytam twoje opowiadanie. Zainspirowałaś mnie i wraz z moją koleżanką założyłyśmy bloga. Byłabym wdzięczna gdybyś zostawiła pod nim swoją opinię.
    Dzięki wielkie Kate :)
    http://baby-let-me-be-your.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. dodasz dzisiaj rozdział?:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodasz dzisiaj.?

    OdpowiedzUsuń