środa, 30 stycznia 2013

Rozdział 69 (taratarataratata *.*)

-Przepraszam , Nina . Wtedy myślałem , że to co robię było mądre , ale teraz patrząc na to z biegiem czasu to było głupie . Ale kiedy mi na kimś zależy i widzę ,że go tracę nie wiem jak mam się zachować .
-Zaraz , zaraz . Zaczekaj powiedziałeś , że kiedy 'ci na kimś zależy i widzisz , że go tracisz nie wiesz jak masz się zachować' , ale przecież ty mnie nie traciłeś .
Chłopak wbił wzrok w podłogę i zaczął bawić się  końcówkami dywanu .
-Czułem ... że cię tracę . Twoja przyjaźń z Niall`em według mnie wygląda czasem ... inaczej . Nie jak przyjaźń , to znaczy ... Sama wiesz - plątał się .
Wiedziałam , że to jest temat tabu , dlatego postanowiłam dać mu spokój . Przybliżyłam się do niego i położyłam głowę na jego kolanach .
-To moja wina Harry i przez ten cały czas kiedy za to wszystko obwiniałam ciebie nie zdawałam sobie sprawy z tego , że ja także zawiniłam - podniosłam się i zaczęłam gładzić dłonią jego delikatny policzek - PRZEPRASZAM . Błagam Harry , nie mówmy już o tym , bo dla mnie to także nie jest łatwe - szybko wytarłam łezkę , która non-stop  kręciła się przy moim policzku - Ale wtedy kiedy spacerowałam po Londynie i kiedy nagle usłyszałam twój śmiech idealnie wmieszany w dźwięk piosenki nie wiedziałam co mam zrobić . Pomimo wszystko ,  kiedy was zobaczyłam razem wyglądaliście na szczęśliwych .
-Nie . Może tak wyglądaliśmy , ale ja nie byłem szczęśliwy . Jak miałem być szczęśliwy nie mając przy sobie swojego szczęścia ?
Patrzyłam na niego ze łzami w oczach , a po chwili przywarłam ustami do jego szyi i ścisnęłam mocniej jego koszulę .
-Na zawsze - szepnął chłopak .
-Na zawsze ... - powtórzyłam za nim .
Oderwałam się od niego i ułożyłam wygodnie na podłodze . Chłopak położył się obok mnie i zaczęłam bawić się jego kędzierzawymi włosami . Było tak samo jak kiedyś . I miałam nadzieję , że już tak będzie cały czas . To śmieszne . Jeszcze do niedawna myślałam , że go nie kocham . Że to co było między nami już dawno wygasło , ale jednak to nie prawda . Doszło do mnie jak bardzo mi go brakowało dopiero wtedy kiedy stanął w salonie . Te same potargane włosy , pełne szczęścia kocie oczy i te dołeczki w policzkach .
Przyjrzałam się mu uważniej , nabrałam głęboko powietrza i w tym momencie wiedziałam tylko jedno - mam na niego cholerną ochotę .
-Dlaczego mi się tak przyglądasz ? -spytał chłopak .
-Zastanawiam się czy ... czy jeszcze cię podniecam - wyszeptałam , a na moich policzkach pojawiły się rumieńce .
Chłopak patrzył na mnie zdziwiony , a po chwili zaśmiał się i usiadł na mnie okrakiem .
-Zerknij trochę niżej - szepnął mi do ucha .
Posłusznie wykonałam jego polecenie  i przygryzłam wargę .
-Tak panie Styles . Odpowiedź jest bardzo pozytywna i no cóż ... zachęcająca .
-Taak ? A do czego to masz takie chęci ?
-Dobra Styles koniec pierdolenia o Szopenie - wyszeptałam po czym odepchnęłam go od siebie i zaczęłam go rozbierać .
Owszem , trochę mi było szkoda pozbywać się takich ubrań , które są na nim tak idealnie dopasowane , jednak że wiedziałam , że pod nimi kryje się coś znacznie ciekawszego . Zaczęłam wpajać się w jego wargi . Oderwałam się od jego ust ,a on zaczął wydawać ciche jęki .
-Brakowało ci tego , prawda Curly ? Spokojnie dzisiaj zaspokoję twoje pragnienia - wyszeptałam .
Całowałam z pasją jego delikatną szyję i masowałam jego plecy . Powolutku zjeżdżałam coraz niżej , aż w końcu dotarłam do tego magicznego miejsca . Wzięłam jego przyrodzenie do ręki i zaczęłam wykonywać szybkie ruchy . Chłopak głośno jęczał co motywowało mnie jeszcze bardziej . Po chwili chłopak posadził mnie na rogu kanapy i zaczął  rozbierać .
-Nie chcę tego robić , bo wyglądasz naprawdę pięknie , ale sama rozumiesz . CELE WYŻSZE .
-Aaah ... no tak dobrze , panie Styles .
Chłopak zaczął mnie całować i zostawiać w każdym miejscu mojego ciała malinkę . Po niedługim czasie  moje ciało przeszywały dreszcze . Oddawałam się tej przyjemności w całości i pragnęłam , żeby trwała wiecznie . Kędzierzawy delikatnie mnie podniósł i położył na podłogę . Całował mnie zjeżdżając coraz niżej , a po chwili dotarł do TEGO miejsca . Delikatnie pocałował najwrażliwszy jego punkt , a następnie zaczął wchodzić we mnie językiem . Sprawiało mi to niesamowitą przyjemność . Wydawałam z siebie dość głośne dźwięki i mocniej ściskałam jego czuprynę . Dzięki Bogu, że byliśmy sami w domu , bo to by się nie skończyło dobrze . Po chwili Styles wyszedł ze mnie i powrócił do moich ust . Zaczęłam masować jego przyrodzenie , a on co chwile odrywał się od moich ust i coś niewyraźnie mruczał . Po chwili wszedł we mnie , a ja delikatnie opadłam na podłogę .Wykonywał we mnie szybkie ruchy i szeptał do ucha słowa , które powodowały , że byłam coraz bardziej napalona . Nie musieliśmy długo czekać , aby po niedługiej chwili szczytować . Harry wyszedł ze mnie i skończył na dywanie , a następnie mocno mnie przytulił . Wpoiłam się w jego ciepłe wargi i wsłuchiwałam się w jego głośne sapanie .
-Wesołych Świąt , Harry - szepnęłam , po czym najwyraźniej usnęłam , bo nie pamiętam już nic.
Następnego dnia .
-AŁA ! - obudził mnie głośny krzyk .
Gwałtownie się podniosłam i zauważyłam jak Harry zakrywa swoją twarz w dłoni . Rozejrzałam się dookoła i dopiero po chwili doszło do mnie , że jesteśmy na podłodze w salonie . Z trudem się podniosłam i dopiero wtedy poczułam ból w kręgosłupie . Spojrzałam na Harry`ego i zabrałam dłoń z jego twarzy .
-Co się stało , Hazz ?
-Uderzyłem się w stół .
-Uuu ... to nie wygląda dobrze - przybliżyłam się do niego i zaczęłam delikatnie chuchać na  jego czerwone , spuchnięte czoło .
Chłopak przyglądał mi się przez chwilę , przyciągnął mnie do siebie bliżej i zaczął zachłannie całować .
-Czy my spaliśmy tak nadzy tutaj całą noc ? - spytałam
-Na to wygląda .
-Cóż .. - szepnęłam po czym ponownie spojrzałam na jego czoło - Pójdę po lód . To naprawdę nie wygląda dobrze .
Założyłam jego koszulę , włosy potargałam jeszcze bardziej i z szerokim uśmiechem ruszyłam do kuchni .
Wyciągnęłam z lodówki woreczek lodu i wróciłam do pokoju . Usiadłam okrakiem na biodrach swojego chłopaka i przyłożyłam mu do czoła lód . Głośno syknął , a po chwili odetchnął z ulgą .
-Trzymaj to cały czas , bo inaczej będziesz miał śliwę . A potem będą plotki , że twoja dziewczyna cię bije .
Chłopak zaczął się śmiać .
-Tak więc ... co sobie życzysz na śniadanie ? - spytałam tuląc się do jego torsu .
-Zjem wszystko . Jestem głodny jak wilk .
-Co powiesz na naleśniki ?
-Jestem za .
Czule go pocałowałam i udałam się do kuchni . Spacerowałam po niej z patelnią w ręce wykonując dzikie ruchy i tańcząc do 'Jingle Balls' kiedy nagle usłyszałam dzwonek do drzwi . Wystraszona przystanęłam , odchrząknęłam i z patelnią w ręku udałam się do drzwi .

__________________________________________________________
Cześć :D Jestem w końcu prawie zdrowa bez gorączki . Tak jest cieszymy się wszyscy :D No więc ta moja idealna scena +18 raczej śmieszy , nie podnieca , ale po prostu jakoś nie miałam weny , żeby stworzyć takiej prawdziwej sceny +18 za co przepraszam . Tak więc no .. przepraszam , że musiałyście tak długo czekać . Ten rozdział jest raczej denny , muszę się znowu wkręcić , bo już dawno nie pisałam . Kocham was i dziękuję , że czekałyście . No więc jeszcze raz KOCHAM WAS .

Następny rozdział będzie na początku następnego tygodnia . Poniedziałek - wtorek . Dobrze ? 

35 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że wróciłaś:D Wspaniały rozdział aż miałam motylki w brzuchu. Jak ja uwielbiam to twoje opowiadanie to ty sobie nawet nie zdajesz sprawy:D Masz wielki talent i genialnie piszesz. Nie mogę się już doczekać następnego rozdziału, bo ten blog jest najlepszy. Zdecydowanie to jest moje ulubione opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Nareszcie!
    Co prawda tzw. "scena +18" ci nie wyszla ale to w sumie dobrze. Moze to dziwne ale nie lubie takich scen.
    Rozdzial i tak zajebisty! Ciesze sie ze wrocilas do zdrowia!
    Zostay jeszcze dwa pytania:
    1) kto byl za drzwiami?
    2) no i oczywiscie kiedy nastepny?
    Mam nadzieje ze na to drugie dostane odpowiedz za jakas chwilke ;)

    Czekam na nastepny!
    Iwona :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurwa nareście *_*
    Matko boska co scena :D xd
    Zapraszam do mnie http://i-miss-youth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. warto było czekać<3

    OdpowiedzUsuń
  5. awww jaki zabójczy ha ha ha
    czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrrr hahaha : D
    Bardzo zajebisty *.*
    Ciesze się, że są razem i jestem ciekawa kto przyszedł : ) < 3
    Kiedy next?
    jakkochatowroci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WRESZCIEEEEEEEEEEE <33
    69 . if you know what i mean . ;d
    czekam nn xx





    http://causeicanloveyoumorethanthisyeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział, jak każdy! Mogę przy okazji powiadomić, że nominowałam cię do Liebster Award! Szczegóły na moim blogu:
    http://littlethings-story.blogspot.com/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie!!! Nie mogłam się doczekać!
    Boski rozdział ;*

    I standardowe pytanie...


    Kiedy następny?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaaaa kocham to! hahaha to było świetne, genialne! rozdział 69 mrah *_* A scena +18 też świetna, tylko zastanawia mnie kto był za drzwiami .. No nic świetny rozdział naprawdę. Tak bardzooo mi brakowało Niny i Harry'ego razem <3 Cieszę się również, że już nam zdrowiejesz ;3 Wkręcaj się w pisanie i dodawaj następny ;> KOCHAM ! xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. booski jest!! i witamy z powrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze pisz dalej, bo nie mogę się doczekać!!!! NO PISZ!!!!!!
    A

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten moment gdzie ona mowi : dobra Styles, koniec pierdolenia o Szopenie xD haha
    Rozdział jak zwykle super ♥♥ no i co tu jescze dodac..
    No poprostu kocham :* i czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  14. BOŻE, jak ja kocham takie chwile >wiem, jestem dziwna< !!! Kocham, kocham, kocham. >tralalalala< Coś mi się tak właśnie wydawało, że w tym rozdziale (ze względu na numerek, hyhy) będzie COŚ Z TYM ZWIĄZANEGO. Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde zostawiłam komentarz już wczoraj i teraz pacze a tu go niema xd.No wię napisałam:Jehee!!!69!Gratuluje wspaniałego rozdziału!Zajesuperhiperbisty! ;p.Kocham cię,pozdrawiam i czekam nn ;).No dobra moze az tyle nie napisalam ale ulepszylam troche zdanie chociarz to i tak za malo jak n ten rozdzial *_*.xD

    Ps:Kiedy będzie znowu jakiś moment ze mną i z niallem,i czy wgl będzie? ;***

    Sandra_Directioner

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe. Rozdział 69. xDD
    Zajebisty. ! *_* Nareszcie .. ! Już nie mogłam się doczekać .. ! Znowu jest tak jak było, czyli zajebiście .. ! Kocham .. !
    Ciekawe kto był za drzwiami... Pewnie Niall, który chciał wyznać swoją miłość do Niny a tu tak niespodzianka .. ! xD ;D/ Twoja Martyna. ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. A nie sorry. Niall ma dziewczynę. xDD Zpomniałam. xDD Głupia ja. ;D / Martyna. ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CZEKAM NA NASTĘPNY!!!!ŻYCZĘ DUŻO WENY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. bożebożeboże, dziękuję! nareszcie nowy rozdział! :3 i to 69.... ;) ZAJEBIŚCIE! ja chcę już następny! :P <3

    OdpowiedzUsuń
  20. cz - cz - cz - cz - czekam na kolejny. tak wiem, odbija mi xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaa wreszcie 69 <3 świetny !czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń
  22. one-direction-moim-ratunkiem.blogspot.com (sorki za spam)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejo :D , nominowałam cię na moim blogu do - the versatile blogger :D (opowiadanieoonedirection5.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś po prostu niesamowita. Dopiero dzisiaj znalazłam twojego bloga i przeczytałam wszystko od początku.... Nie mogę doczekać się następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej !Nominowałam cię do The Versatile Blogger :D
    Szczególy na moim profilu!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej. Zajebiste. Po prostu kur**a zajebiste. dawaj następny bo się nie do czekam. Wpadnij do pnie ( dopiero zaczelam, ale jak bys mogla wpadnij i zostaw kom) proszee. A i czekam na kolejny. :-D ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. SUPER! Masz wielki talent, piszesz nieziemskie opowiadania :)
    Przepraszam że nie dodawałam komentarzy, ale czytałam na komórce a na moim KOCHANYM telefoniku się nie da...
    Pozdrawiam i czekam na nexa!

    OdpowiedzUsuń
  28. cześć pani Redaktor! Mam tu parę rad, mam nadzieję, że się przydadzą : >
    1. PRZED znakami interpunkcyjnymi nie stawiamy SPACJI. Nie licząc myślnika - wtedy rzeczywiście tak. (znaki interpunkcyjne - ; : , . TAK JAKBY COŚ,
    2. zaczynając dialog od myślnika stawiamy po nim spację, dopiero potem piszemy ; ),
    3. zmień kurwa czcionkę/tło, bo żeby coś przeczytać, trzeba to zaznaczyć, żeby innym kolorem było napisane,
    4. nie chce mi się tego czytać wszystkiego i sprawdzać, czy popełniasz ten błąd, ale apostrof przy odmianie imion zagranicznych stawiamy tylko wtedy, gdy kończy się na samogłoskę ; ) np Harry'emu, Ronowi,
    5. fabuła jest strasznie chujowa i nudna,
    6. nie pisz więcej
    no masz, trochę hejtu zawsze dzień umili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się szczególnie co do fabuły i do nr 6

      Usuń
  29. P.S if we could only turn back time' jest niepoprawne gramatycznie bo 'turn back' to jest odwrócić tylko w stosunku do osoby. If only we could go back in time' - poprawna wersja

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze to według mnie to jest nienormalne że wymyślasz TAKIE sceny idź się lecz dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie pisze się AŁA tylko AUA
    Ale tak to nie mam uwag :D

    OdpowiedzUsuń