czwartek, 10 stycznia 2013

Rozdział 68

Podążałam przed siebie jak najszybciej . W głowie non-stop szumiały mi słowa Harry`ego 'kocham ją i nie chcę do niczego wracać'. To wszystko było takie nierealne . Kto by pomyślał , że w ciągu dwóch miesięcy tak szybko można o kimś zapomnieć i zacząć nowe życie z kimś innym . Widocznie nie byłam dla niego tak ważna jak mówił . Widocznie nie kochał mnie tak bardzo jak mówił . Widocznie nie znaczyłam dla niego tyle ile on znaczył i nadal znaczy dla mnie . Nie mogłam złapać oddechu , pomimo tego , że unosiło się rześkie , czyste powietrze . Ciężko westchnęłam i oparłam się o jakiś słup . To jak bardzo kogoś teraz przy sobie potrzebowałam tylko jeden Bóg wiedział . Jednak w ciągu dwóch miesięcy wszystkich straciłam . I to była moja wina ... głównie moja . Odpychałam od siebie ludzi i byłam niedostępna dla świata , pomimo tego , że oni się starali i chcieli dać mi wsparcie . A teraz ? Los kopnął mnie w zadek i proszę - Nina Sparks , zostałaś sama . Zdana tylko i wyłącznie na siebie . Wytarłam te pieprzone łzy , których miałam już cholernie dość i usiadłam na schodkach prowadzących do jakiegoś sklepu . Ludzie , którzy obok mnie przechodzili omijali mnie szerokim łukiem udając , że nie widzą moich łez albo patrzyli na mnie jedynie z pewną ... troską ? w oczach . Wyciągnęłam z kieszeni telefon  i zerknęłam na zegarek . Było już na prawdę późno , ale to nic . Tej nocy nie miałam zamiaru wracać do domu .
*TYDZIEŃ PÓŹNIEJ*
Wigilia . Już od  samego rana w domu panował chaos . Wszyscy potykali się o siebie i przewracali . Plątałam się po kuchni i szukałam przepisu na piernik .
-Niall , uciekaj z tej kuchni , bo nie mogę się skupić .
-Ale ja czekam ...
-Na co do cholery ?
-Na ciasto .
-To się chyba nie doczekasz , bo nie mogę znaleźć przepisu - wydukałam rozwścieczona przy czym potargałam włosy .
Chłopak popatrzył na mnie smutny , machnął ręką i wyszedł .
-No tak , czego ja się mogłam po nim spodziewać .
Nagle do kuchni wbiegła zmachana Nicole .
-Mam , mam ! Jest przepis .
-Skąd go masz ?
-Lepiej ... nie wnikaj .
Po kilku godzinach siedzieliśmy razem przy stole i obdarowywaliśmy się drobnymi upominkami . W powietrzu unosiła się cudowna świąteczna atmosfera ,a w oddali było słychać granie kolęd . Cieszyłam się , że moje życie wróciło do normy , że odzyskałam przyjaciół i , że jest jak kiedyś ... no prawie . Po godzinie wszyscy zaczęli zbierać się do swoich rodzinnych domów .
-Nina ..-szepnęła Maya . Popatrzyłam na nią z uwagą - Mam wyrzuty sumienia . Wszyscy wyjeżdżamy , a ty tutaj zostaniesz sama . Bez ... no wiesz ... Harry`ego .
-Maya , ile razy mówiłam ci ,że to co było między mną a Harrym to już przeszłość ? To nie wróci .
-Tak uważasz ? Bo moim zdaniem próbujesz sobie to wmówić . Oszukujesz samą siebie wmawiając sobie ,że go nie kochasz . A my wiemy , że jest inaczej ... i ty także o tym wiesz. Gdzie jest ta Nina , która nigdy się nie poddaje ? Która zawsze walczy do końca ? - patrzyłam na nią szeroko otwartymi oczami , lekko zdenerwowana  - Przepraszam , ja ... nie powinnam się wtrącać . Wesołych Świąt - szepnęła po czym pocałowała mnie w policzek i zniknęła za drzwiami frontowymi .
-Nawzajem ...- odrzekłam po czym wróciłam do domu .
Uśmiechnęłam się do siebie , przygotowałam kolację dla mnie i mojego ojca oraz udałam się do łazienki . Wykąpałam się , włożyłam na siebie zwykłą czerwoną sukienkę puszczoną w dół , a włosy , które od dawna wiązałam w koka rozpuściłam i zrobiłam delikatne loki . Zeszłam na dół gdzie czekał już mój tata .
-Cześć córeczko ... Przepra... Nina ! Jak ty ładnie wyglądasz.
-Dziękuję tato- szepnęłam po czym usiadłam do stołu na przeciwko niego .
Jedliśmy w ciszy kiedy nagle w całym domu uniósł się dźwięk komórki mojego taty .
-Przepraszam na chwilkę - szepnął po czym wyszedł z pokoju .
Dobrze wiedziałam co to oznacza w jego ustach . Odłożyłam sztućce i zakryłam twarz w dłoniach . Po chwili wrócił do pokoju ,a ja popatrzyłam na niego z niechęcią .
-Nina .. - szepnął .
-Nie ! Nawet nie próbuj się do mnie odzywać - szepnęłam po czym zaczęłam sprzątać wszystko ze stołu -Jak zwykle . Zawsze mi to robisz . Nigdy nie mogę na ciebie liczyć . Nawet teraz . Zobacz , są święta . A ja ? Znowu jestem sama .Rozumiem , naprawdę rozumiem .
-Chciałbym zostać , ale w pracy na prawdę mnie potrzebują . Muszę wyjechać na jakiś czas .
-Mhm . Dobrze , jedź . Przecież praca jest ważniejsza od własnej córki .
-To nie tak , oni ..
-Nie odzywaj się do mnie , tato - szepnęłam po czym zaczęłam zanosić talerze do zlewu .
Po chwili usłyszałam tylko jak drzwi frontowe się zamykają i zrozumiałam , że zostałam sama . Pozmywałam , a następnie nalałam sobie lampkę wina .
-Wesołych świąt , Nina .
Położyłam się na kanapę i zaczęłam wpatrywać w sufit podśpiewując pod nosem "All i want for christmas is you" . Wykonałam telefon do Mike`a .
-Wesołych Świąt ! Mike ... święta spędzasz z Jade , prawda ? Tak , oczywiście . Pozdrów ją ode mnie . Tak , ale to nie ważne . Nie , Mike , nie próbuj tego robić . Pa - wyszeptałam po czym się rozłączyłam .
Włączyłam telewizję i próbowałam skupić się na filmie , jednak nie potrafiłam . Przykryłam się kocem i zaczęłam płakać jak małe dziecko . Nagle usłyszałam , że drzwi frontowe się otwierają . Byłam pewna , że to mój tata czegoś zapomniał . Tak ... z pamięcią było u niego kiepsko . Nagle ku mojemu zdziwieniu przede mną nie stanął ojciec ... to był Harry . Patrzyliśmy na siebie zdziwieni nie wiedząc co powiedzieć .
-Jesteś sama ?
-Tak , a co ci do tego ?
-Nic , po prostu .. Gdzie są wszyscy ?
-Pojechali do swoich rodzin . Dzisiaj jest Wigilia , zapomniałeś ?
-Tak wiem ,ale ... Dlaczego jesteś tu sama ?
-Taki mój los - chłopak popatrzył na mnie pytającym wzrokiem - Oh , mój tata musiał pojechać do pracy ,a Mike jest w Polsce . Tak więc zostałam sama . A ty , dlaczego nie jesteś z Kate ?
Harry popatrzył zdezorientowany .
-Ja ... bo , nieważne . Przyniosłem wino . Może się napijemy ?
-Nie musisz jechać do Holmes Chapel albo do swojej dziewczyny  ?
-Nie , a Kate ... ona jest u swoich rodziców .
-To dlaczego nie jesteś z nią ?
-Nie wnikaj w to , do cholery ! - wykrzyczał . Popatrzyłam na niego zdziwiona .
-Harry , mój tata cię przysłał , prawda ?
-Nie , on nawet nie wie , że tu jestem .Pójdę po drewno , przyda się rozpalić w kominku  - powiedział po czym zarzucił kurtkę i wyszedł z domu .
-Dobrze - powiedziałam zdezorientowana po czym udałam się do kuchni .
Przyniosłam do pokoju jedzenie , pozapalałam świeczki , a chłopak w tym czasie rozpalił w kominku . W całym salonie panowała przecudna , romantyczna atmosfera , a w powietrzu unosił się delikatny zapach cynamonu .Chłopak usiadł obok mnie ,a ja podciągnęłam kolana do brody i przykryłam nas kocem . Panowała nieco krępująca cisza ,jednak mimo wszystko czułam się bezpiecznie . Brakowało mi tego od dawna . Nagle rozległ się dźwięk telefonu Harry`ego . Chłopak popatrzył na wyświetlacz i rzucił telefon na stół .
-Kto to ?
-Kate .
-I nie odbierzesz ?
-Nie .
-Ale Harry , tak nie można . Odbierz , ona na pewno się martwi .
-Mmm...wątpię . A nawet jeśli ... to mnie nie interesuje - szepnął .
Nie miałam zamiaru nic mówić . Oderwałam od niego wzrok i zaczęłam stukać paznokciami o kieliszek .
-Harry , po co tu jesteś ? Powiedz prawdę .
-Żeby być z tobą .
-Po co ?
-Po prostu , żebyś wiedziała ,że jednak dla kogoś jesteś ważna .
-Ale dla ciebie nie jestem .
-Nie mów tak . Zawsze byłaś i będziesz .
-Nie kłam ...
-Nie kłamię . Dobra , czas najwyższy porozmawiać .
-Ale ja nie chcę z tobą rozmawiać .
-Okłamałem cię . Ona nie jest moją dziewczyną . Musiałem coś zrobić , żebyś była o mnie zazdrosna . Poprosiłam ją , żeby udawała moją dziewczynę , niestety ... chyba za bardzo wczuła się w rolę .
Parsknęłam śmiechem .
-Dlaczego chciałeś wzbudzić we mnie zazdrość ?
-Odpowiedz sobie sama .
Wbiłam wzrok w kominek .
-Kochasz mnie ?
-Oczywiście , że cię kocham , Nina - po moim policzku zaczęły spływać łzy .
-Tyle , że ja nigdy nie wybaczę ci tego co wtedy powiedziałeś . Wiesz jak się wtedy czułam ? Wiesz jak się poczułam kiedy się spotkaliśmy ,a ty powiedziałeś , że ją kochasz ? Jak śmieć ! Jak taka chusteczka , w którą już ktoś na smarkał .Byłam po prostu nie potrzebna .
-Wiem , ja ... wiem . Ale ja już nie wiedziałem co mam robić . Jestem głupi , ale nie potrafię inaczej załatwiać swoich spraw . Jestem jak zbuntowany bachor , zrozum to .
Wybuchnęłam śmiechem i mocno go przytuliłam .
-Tak bardzo mi ciebie brakowało .Błagam nigdy więcej tego nie rób -wyszeptałam po czym mocniej ścisnęłam jego koszulkę i ułożyłam głowę w zagłębieniu jego szyi - Za bardzo cię kocham ty popieprzony dupku .
-Ja ciebie też ,a teraz chodź tu - wyszeptał po czym uniósł mój podbródek i delikatnie pocałował w usta . Odwzajemniłam pocałunek i czułam się jak nigdy . Czułam się jakby oddali mi coś , bez czego nie mogę żyć . Bo w końcu tak było. Chłopak oderwał się od moich ust , a nasze spojrzenia były jednoznaczne . Odstawiłam kieliszek i wpoiłam się w jego usta . Smakowały tak słodko , jak nigdy . Chłopak zrzucił z siebie marynarkę i położył na kanapie , a ja usiadłam na jego biodrach . Zaczęłam go delikatnie całować zjeżdżając ustami coraz niżej . Szarpałam się z jego koszulką w skutek czego wylądowaliśmy na podłodze . Oderwałam się od mojego chłopaka i wybuchnęłam śmiechem .

____________________________________________________________
Cześć . Przepraszam , że ten rozdział jest tak beznadziejny ,ale jestem chora i naprawdę nie mam pomysłów jak to inaczej napisać . Napisałam go ostatkami sił .A jak podoba się teledysk do 'Kiss You' ? Bo jak dla mnie jest rewelacyjny . A no i ten... następny rozdział dodam za tydzień .   No więc , kocham was :* Papa .

43 komentarze:

  1. Czekałam i się jak zwykle do czekałam. Świetny rozdział... na prawdę. Życzę zdrowia. http://ona-tu-jest-a-onedirection-obok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny <33 ale to słodkie , znowu razem <333 aaaawwww ♥ a teledysk świetny <33

    OdpowiedzUsuń
  3. JAK SUPer ze znów są razem <3 kocham cię i twoego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hi hi osz kurczę to się zaczyna dziać *_*
    ha ha Harry w akcji xD
    czekam nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Oł YEEEAAAA WIESZ JAK JA SIĘ CIESZĘ, ŻE DO SIEBIE WRÓCILI ?! OD RAZU MI SIĘ HUMOR POPRAWIŁ ! *_* Ej ale wiesz, że następny to bd 69 ? xd To może coś pikantniejszego ? ^.^ hahahahahaha ej ale serio boski rozdział KOOOOOCHAM <3 xx Pozdrowienia z miasta w którym jest terrorysta xd (haha sorry ale tak mi się z tego chce śmiać, ciągle tylko o tym gadają wszędzie ;> )

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział Rewelka♥
    Chcę nexta!
    Kiss You znakomite! <3
    jakkochatowroci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Supeeer!!!Zresztą jak zawsze ;p.Jeeee w końcu jest Narry !!! (nina+harry=narry xd tak jakoś wymyśliłam :D).Super że są znowu razem :).Jejku ja tak kocham to opowiadanie że nie potrafie tego opisać i jeszcze tak wielką przyjemność mi sprawiłaś że dodałaś mnie do opowiadania bo nie sądziłam że wezmiesz mój pomysł pod uwage,naprawdę dziękuję ci bardzo nina < 33.A co do ''Kiss You'' ? Skaknie po pokoju i piszczenie ? Tak to prawidłowe opisanie sytuacji w której się znajdowałam po pierwszym obejrzeniu ; ).Oczywiscie oglądałam znowu i znowu i znowu i tak ze 100 razy pod rząd haha,ale warto było...A mój ukochany zaynuuś na końcu...Ojej to było takie słodkie i przezabawne jak pocałował hazze hehe.Moi,oj przepraszam NASI debile ;**.Kocham cię nina i czekam na nn.Pozdrawiaam ; 33

    Sandra-Directioner

    OdpowiedzUsuń
  8. Japierdole!! Ten rozdział jest Boooski<3 i nie zaprzeczaj! Jak się cieszę że Harry i Nina wrócili do siebie :D Prosze dodaj kolejny rozdział w weekend *_*
    aa i przepraszam za wulgaryzmy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh i jeszcze zapomniała dodać że teledysk do Kiss you jest chyba ich najlepszym teledyskiem jest ZAJEBISTY!

      Usuń
  9. Cudowny ten rozdział. Czekałam na niego odkąd Harry i Nina się pogodzili i jestem zachwycona. Strasznie się cieszę, że znowu są razem. Piękny ten rozdział. Nie wiedziałam, że opowiadanie może tak wpływać na humor człowieka:D Już się nie mogę doczekać co będzie w następnym rozdziale i życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia. A co do teledysku to zgadzam się z tobą jest świetny uwielbiam go
    Zapraszam do mnie http://once-upon-a-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaa jak się cieszę ,że Nina i Harry są znowu razem !!!;D
    Błagam postaraj się dodać nowy rozdział w weekend ;)
    I życzę powrotu do zdrowia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A i jeszcze jedno nina napisalas ze dodasz rozdzial za tydzien czyli kiedy dokladnie? Za tydzien, w czwartek tak jak dzisiaj?Proszę o odp :-).Twoja idiotka Sandra xd

    Sandra-Directioner

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu znowu są razem *.* Zaroooooooooombiście :D

    Świetny , jak zawsze ! :D

    Zapraszaaaaam do muaaaaaa :D http://i-miss-youth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiedzialam, ze bd razem.! Normalnie jestę jasnowidzę. *o*

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest boskie!I nie masz prawa mówić,że jest inaczej:D a i jestem jasnowidzeeem!Wiedziałam że to niego dziewczyna tylko udaje żeby Nina była zazdrosna:D
    Uuuwielbiam twojego bloga !;)
    Kocham normalnie!
    A teledysk jest naprawdę świetny;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaaaa sa razem!!! Nawet nie wiesz jak sie ciesze! I wcale nie jest beznadziejny chyba za duzo nalykalas sie tabletek na kaszel XD
    Wracaj szybko do zdrowia.

    Nieeee trzeba znowu czekac tydzien na rozdzial
    Czemu ty mi to robisz? No coz w sumie sie mowi jak kocha to poczeka ... Wiec:
    Czekam na nastepny!
    Iwona :*

    Ps a teledysk jest swietny Kocham go ogladalam z 15 razy i jeszcze ogladam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny czekam na następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. O bożeee.! *.* Są razem.! Kocham cię. ;**
    Nie mogę doczekać się tego piątku. Nie wytrzymam. *-*/ Twoja Martyna. ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę pisz częściej . . bo z niecierpliwością czekam na następne rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ŚWIETNY! pod koniec oczy zaszkliły mi się ze szczęścia :') i czekam na nexta =)

    OdpowiedzUsuń
  20. wreszcie razem . Przynajmniej u nich się układa :) Rozdział cudowny . Błagam tylko powiedz że Ninie się to nie śni . :P Wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  21. uuuuu koleny 69 :*

    OdpowiedzUsuń
  22. super ! nie za bardzo wiem o co chodzi, bo pierwszy raz tu jestem u cb . ale juz mi sie spodobało !
    ZAPRASZAM: http://opowiadanieonedirection1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. miał być dzisiaj następny :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie ! :D Dopiero zaczęłam, ale mam nadzieję, że się spodoba.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Wczoraj miał być już 69 ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyno jaki ty masz talent.!! <3 Tam ten komentarz usunęłam przez przypadek.;D Pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy bedzie nastepny rozdzial mial byc w piatek a jest niedziela ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Heej nina coś się stało? Czy może znowu internet? :D.Dodawaj prędko kocie ! :33

    Sandra-Directioner

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka. Co tam.? Kiedy będzie następny rozdział bo nie mogę się doczekać co będzie dalej. Jestem strasznie ciekawa. Pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedy następny???:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nina ! Jesteś niesamowita ! Już 68 rozdział ! Podziwiam Cię ; *

    PS. Kiedy następny ? Nie mogę się doczekać ! :D

    ~Camilla

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny rozdział, jak się spotkali i on przedstawił tą swoją "dziewczynę" to byłam w szoku, ale cieszę się, że wszystko się wyjaśniło :*
    _________________
    Zapraszam do mnie :
    give-me-more-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zajebistee!!!Właśnie przeczytałam calutki twój blog i stwierdzam iz jest to jeden z najlepszych blogów jakie czytam!!!.Czekam na nn :-) . <33 ;** ta co cie kocha xx

    OdpowiedzUsuń
  35. No i po co kurwa brac sie za bloga jak się go zaniedbuje,i zaniedbuje czytelnikow ktorzy jak głupi czekają na kolejne rozdzialy -,-.

    Kobieta nienawidząca takich osób~

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy następny. ?!
    Miał być w piątek. =.=/ Martyna. ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. hej zostałaś nominowana do Libster Award Więcej informacji znajdziesz tu :) ; http://babyyoulightupmyworldlikenobodyelse1.blogspot.com/
    Pozdrawiam :) I szybo następny mała bo czekam i czekam ♥ i wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń